breadcrumbs_revolution_theme

Наша компанія не несе відповідальності за пошкодження або повернення посилки у випадку, якщо транспортній компанії не вдалося після кількох спроб доставити товар(и) через відсутність одержувача за вказаною адресою.

Якщо ви отримали посилку з пошкодженим товаром (товарами), вам необхідно зробити таке:

подати претензію до транспортної компанії за пошкоджений товар(и)/надсилку відповідно до вартості, зазначеної в товарній накладній, з обов'язковим подальшим збереженням копії претензії та всіх супутніх релевантних документів для підтвердження звернення;

повідомити транспортну компанію та сфотографувати пошкоджений товар(и) або посилку(и);

вимагати від транспортної компанії безкоштовне повернення та повторну доставку товару або зафіксувати звернення для подальшого відшкодування витрат.

Зверніть увагу, що відповідальність продавця припиняється в момент відвантаження товару за вказаною клієнтом адресою.

Наша гарантія не покриває ризику пошкодження або втрати товару (товарів) під час доставки. Це в межах відповідальності транспортної компанії. Тому, ретельно перевірте товар при отриманні та у присутності кур'єра порівняйте вміст із пакувальним листом. Наша компанія не несе відповідальності за виявлені дефекти після отримання посилки. Якщо ваша посилка була втрачена транспортною компанією, ви маєте пред'являти претензію прямо. Однак, зверніть увагу на те, що компанія доставки компенсує втрачені товари тільки в межах страхової суми, зазначеної в товарній накладній. Витрати на доставку пошкодженого товару(ів) у дві сторони (від і до клієнта) не покриваються гарантією, крім ситуацій, коли клієнту надходить несправний товар із гарантійною наклейкою "Tested"